Bezorgen van bloemen

Wij proberen zoveel mogelijk bestellingen zelf te verwerken en te versturen (zie bezorgen van cadeaus en bloemen). Dit is echter niet altijd mogelijk, bijvoorbeeld leveringen voor de zelfde dag deze worden vaak door collega bloemisten gemaakt en bezorgd. Wij werken hiervoor samen met honderden bloemisten door heel Nederland, hierdoor is het vaak mogelijk om tot 15.00 uur te bestellen voor levering op dezelfde dag.


 

Bezorgen van cadeaus en bloemen

Alle zendingen van deBloemist.nl worden bezorgd door Dynalogic, zodra wij uw bestelling hebben verwerkt ontvangt u automatisch een email van Dynalogic met daarin de Track & Trace link. (met uitzondering van zelfde dag leveringen)


 

Bestel cadeaus op werkdagen voor 17.00 uur volgende dag bezorgd

Besteld u op werkdagen voor 17.00 uur dan kunnen wij uw bestelling de volgende dag al leveren of op de door u opgegeven datum. Tevens is het mogelijk om bestellingen te plaatsen voor levering op maandag, bestellen kan tot vrijdag 17.00 uur. Wij adviseren om maandag leveringen niet te combineren met vers producten uit ons assortiment.


 

Bezorgd wanneer u wenst

Kies zelf de bezorg datum en wij bezorgen uw bestelling op de door u opgegeven datum, zo kunt u uw cadeaus voor uw relaties al ruim van te voren bestellen. 

U kunt ook een voorkeurstijdstip opgeven, kies zelf of uw bestelling in de ochtend, middag of avond bezorgd wordt.

Voor particulieren bezorg adressen streven wij naar een levering tussen 8.00 uur en 18.00 uur en voor bezorging bij bedrijven tussen 8.00 uur en 17.00 uur (met uitzondering van de ochtend, middag of avond leveringen)

Tijdsindeling dagdeel leveringen:

Ochtend tussen 8.00 uur en 12.00 uur

Middag tussen 12.00 uur en 17.00 uur

Avond tussen 17.00 uur en 21.00 uur


 

Track & Trace 

Na het verwerken van uw bestelling ontvangt u een email met daarin een link naar onze website, op de dag van de levering kunt u hier uw zending volgen.

Ook kunt u hier de actuele status terugvinden inclusief het verwachte tijdstip van de bezorging, tevens kunt u via Google Maps de chauffeur zien rijden en bekijken op welke stop deze is.

  


Bezorg procedure

Uw bestelling wordt geleverd op de door u opgegeven datum, mocht er niemand thuis zijn dan kan de bezorger een van de volgende dingen ondernemen.

  • De koerier geeft het pakket af bij een van de naaste buren en laat een kaartje achter
  • De koerier neemt het pakket mee terug en laat een briefje achter de ontvanger kan een afspraak maken voor een tweede levering.

Als uw bestelling een vers product bevat hoeft de ontvanger geen afspraak te maken voor een tweede levering in dit geval zal het pakket automatisch de volgende werkdag worden aangeboden.

Een bestelling wordt maximaal tweemaal aangeboden hierna stuurt de koerier het terug naar ons, mocht u het pakket hierna opnieuw willen versturen dan bent u ons opnieuw bezorgkosten verschuldigd. 


Verpakking & bezorgkosten

Voor het verzenden en verpakken van uw bestelling betaald u bezorgkosten, deze bezorgkosten zijn per adres.

U betaald dus altijd een zeer scherp tarief van slechts € 7.50 per adres voor adressen binnen Nederland. Voor het bezorgen van grote aantallen kunnen wij achteraf extra bezorgkosten aan u doorberekenen, natuurlijk zal een medewerker van deValentijnsite u hier eerst van op de hoogte brengen.